Poznaj nasze metody pracy.
już dostępna!
Twoje firmowe oprogramowanie nie obsługuje KSeF? Niezbędne narzędzia dostarczy nasza integracja - bez ingerowania w Twój system! Wprowadź obsługę KSeF, bez przerabiania swoich biznesowych aplikacji, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze. Jesteśmy gotowi na KSeF (Krajowy System e-Faktur).
Przeanalizujemy wystawiane przez Ciebie faktury pod kątem zgodności ze schemą KSeF.
W procesie mapowania danych połączymy faktury z Twojego systemu z plikiem XML e-Faktury.
Po Twoich testach integracji zaimplementujemy ewentualne modyfikacje.
Wdrożysz integrację z KSeF do obsługi procesu sprzedaży w Twojej firmie.
oraz...
Integracja z KSeF to praca w przeglądarce z zachowaniem najwyższych standardów cyberbezpieczeństwa.
Zapewniamy aktualizacje integracji zgodnie z najnowszymi dyrektywami Ministerstwa Finansów.
Na życzenie udostępniamy API i dokumentację techniczną niezbędną do integracji naszego rozwiązania z Twoim systemem.
Możemy przygotować alternatywne metody wymiany danych dla faktur sprzedażowych i kosztowych.
Zobacz, jak wygląda nasza integracja z KSeF
Zrzuty ekranu prezentują podstawowe możliwości naszej Integracji z KSeF. Każdą integrację przygotowujemy indywidualnie, uwzględniając zarówno specyfikę procesu sprzedażowego firmy, jak poziom cyfryzacji obsługi przedsiębiorstwa.
Masz pytania dotyczące Integracji z KSeF? Sprawdź, czy inni nasi Klienci nie mieli podobnych wątpliwości!
Integracja z KSeF wykonywana jest zawsze jako indywidualne wdrożenie, dlatego wycena także jest indywidualna.
Tak, skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zobacz nasze demo.
Proces wdrożenia Integracji KSeF w firmie składa się z kilku etapów. Na początku porównujemy faktury, które Ty wystawiasz w swoim oprogramowaniu ze schemą KSeF. Jeśli okaże się, że Twoja faktura nie zawiera wszystkich danych niezbędnych z punktu widzenia e-Faktury, będziesz musiał rozszerzyć swoją fakturę o te dane. Następnie w procesie mapowania łączymy dane z faktury z Twojego systemu z plikiem XML e-Faktury. W kolejnym kroku będziesz mieć czas na testy wewnętrzne integracji, po których zaimplementujemy ewentualne modyfikacje Integracji. Na koniec wdrożysz integrację z KSeF w swojej firmie.
Tak. Nasza Integracja z KSeF powstała m.in. z myślą o firmach, które posiadają już system do obsługi firmy (sprzedaży) i nie chcą go zmieniać ani modyfikować, mimo że system ten nie posiada narzędzi do obsługi KSeF. Nasza Integracja z KSeF nie ingeruje w żaden sposób w Wasz system wewnętrzny. Należy mieć jednak świadomość, że wygenerowana w Waszym systemie faktura musi zawierać wszystkie niezbędne z punktu widzenia schemy KSeF informacje.
Nie. Nasza Integracja z KSeF nie ingeruje Wasz firmowy system. Należy mieć jednak świadomość, że wygenerowana w Waszym systemie faktura musi zawierać wszystkie niezbędne z punktu widzenia schemy KSeF informacje. Na życzenie Klienta możliwe jest połączenie się z Integracją KSeF poprzez API.
Tak. Na życzenie Klienta udostępniamy dokumentację techniczną oraz API, ale wykonanie integracji poprzez API leży po Twojej stronie.
Integracja z KSeF może obsługiwać wiele Twoich firm. Taką informację należy przekazać nam na etapie ustalania szczegółów wdrożenia.
W przypadku gdy używają Państwo wersję testową lub darmową, proszę skontaktować się poprzez infolinię z działem pomocy technicznej, jest on dostępny w godzinach 8:00 - 15:00 pod numerem (+48) 89 624 58 80.
Skontaktuj się z nami! Napisz na: kontakt@binsoft.pl lub zatelefonuj na naszą infolinię: +48 89 624 58 80 i porozmawiamy o Twojej integracji z KSeF.
Śmiało, napisz do nas! Gwarantujemy kontakt z konsultantem z krwi i kości… Boty zostawiamy dla innych ;).
Dowiedz się, jak obsługiwać KSeF bez konieczności zmiany firmowego oprogramowania.